Betaling:
Alle betalingen worden beveiligd door het betaalsysteem Mollie. Als u betaalt via deze optie betaalt u vooraf via internetbankieren vanaf uw eigen bank. De betaling is vrijwel direct bij ons binnen zodat we snel tot verzending over kunnen gaan.
Verzenden:
ACCP verzendt binnen België, Nederland en Frankrijk. De pakketten worden verzonden via PostNL of DPD aan een vast tarief van 7 euro binnen België. Voor verzending naar Nederland geldt een vast tarief van 10 euro, en voor Frankrijk is dit een vast tarief van 15 euro. OF goederen kunnen ook ten allen tijde gratis worden afgehaald in ons magazijn te Schelle.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het juiste verzendadres in te voeren. Eventuele extra verzendkosten of het zoekraken van het pakket van door verkeerde gegevens worden verhaald op de klant.
De klant draagt de verantwoordelijkheid voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen in een service punt. U dient de Track and Trace code regelmatig te controleren. Eventuele extra verzendkosten worden betaald door de klant.
Levertijd:
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden gedaan, proberen wij de volgende dag nog te verzenden. Uiteraard kan het al eens gebeuren dat een bepaald artikel niet op voorraad is, dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. In dit geval brengen wij u hiervan natuurlijk direct op de hoogte.
Retourbeleid:
Volgens het Europees recht heeft u tot en met 14 dagen na datum van ontvangst recht op het herroepingsrecht. Alleen de persoon die de aankoop heeft volbracht, kan een retour aanvragen. U kunt (een deel van) uw bestelling retourneren via de volgende stappen:
STAP 1: Breng ons op de hoogte van de artikelen die u wil terugsturen en de reden, per email aan: antwerpcarcleaningproducts@gmail.com
Wij bezorgen u dan per kerende het retourformulier
STAP 2: Pak de retour items zorgvuldig in, en stop het ingevulde retourformulier mee in het retourpakket. Noteer zeker duidelijk uw NAAM, het ORDERNUMMER en welke artikelen retour gaan op het retourformulier. Zonder deze gegevens kan een retour niet worden verwerkt.
STAP 2: Label en frankeer het pakket via PostNL online en lever het pakket af op een PostNL service punt.
Retour adres:
ACCP
Steenwinkelstraat 505
2627 Schelle
België
STAP 3: De verantwoordelijkheid van de zending ligt bij u. Bewaar het verzendbewijs en trackingsgegevens goed en net zo lang tot het retour verwerkt is.
STAP 4:
Een retour wordt gemiddeld binnen 7 werkdagen verwerkt. De terugbetaling geschiedt indien een retour in goede staat is ontvangen en geschiedt op de bron van betaling.
ACCP heeft geen toegang tot de volledige betalingsgegevens van de klant, de terugbetaling is een geautomatiseerd proces.
De kosten van retour zijn voor rekening van de klant – behalve indien het pakket beschadigd bij de klant is aangekomen, dan neemt uiteraard ACCP de retourkosten op zich. In dit geval moet de eventuele beschadiging binnen de 48u na ontvangst aan ACCP zijn gemeld.
De klant is verantwoordelijk voor het pakket dat retour komt. Bij het eventueel zoekraken van het pakket, kunt u contact opnemen met PostNL of DPD. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst.